Αφήνουμε τον κιμά να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου πριν τον μαγειρέψουμε.
Η κατσαρόλα μας πρέπει να καίει πολύ όταν φτάσουμε στο σημείο να ρίξουμε μέσα τον κιμά, ώστε να καραμελώσει όμορφα, αλλά να μη βράσει.
Τον κιμά τον ρίχνουμε λίγο λίγο στην κατσαρόλα, ώστε να μην πέσει η θερμοκρασία της.