Σε ένα μπολ ή σε μίξερ χτυπάμε ολόκληρα τα αυγά με την ζάχαρη μέχρι να ασπρίσουν και να διογκώθουν.
2
Εκεί προσθέτεις το λιωμένο βούτυρο, τις βανιλλινες και τα τρία στερεά υλικά, αλεύρι, κακάο και μπέικιν κοσκινισμένα. Ανακατεύεις καλά να γίνει ένα παχύρευστο μείγμα.
3
Βάζεις σε ταψακι 20 εκ. που έχεις περάσει με βούτυρο και κακαο.
4
Πασπαλιζεις με λίγο κακάο επιπλέον από πάνω.
5
Ψήνεις στους 170°C για μισή ώρα.
6
Όσο ψήνεται σε ένα κατσαρολάκι βάζεις όλα τα υλικά για το σιρόπι και βράζεις για πέντε λεπτά.
7
Μόλις βγει από τον φούρνο το κέικ αφήνεις δέκα λεπτά και ποτίζεις με τη σιρόπι. Θα το πάρει όλο!