Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190°C στις αντιστάσεις πάνω κάτω.
Βάζουμε στον κάδο του μίξερ το αλεύρι, το βούτυρο και με το φτερό τα χτυπάμε σε μέτρια ταχύτητα μέχρι να διαλυθεί το βούτυρο στο αλεύρι και το αλεύρι να κιτρινίσει. (Δε θέλουμε να δημιουργηθεί ζύμη.)
Στη συνέχεια ρίχνουμε σε ένα μπολ το νερό, το ξύδι, τα αυγά, το αλάτι και με τη βοήθεια ενός πιρουνιού, ανακατεύουμε όλα υλικά μέχρι να διαλυθούν τα αυγά. Έπειτα αδειάζουμε το μείγμα στον κάδο του μίξερ και ζυμώνουμε σε μέτρια προς δυνατή ταχύτητα μέχρι να δημιουργηθεί μία κολλώδης ζύμη.
Μόλις είναι έτοιμη, την αφαιρούμε από τον κάδο του μίξερ, την τοποθετούμε στον πάγκο εργασίας, φοράμε γάντια μίας χρήσης και την κόβουμε σε 12 ίσα μπαλάκια. (περίπου 116 γρ. το καθένα) Τα μεταφέρουμε σε ένα αλευρωμένο σκεύος το ένα δίπλα στο άλλο χωρίς να ακουμπάνε μεταξύ τους, τυλίγουμε το σκεύος με μεμβράνη και το μεταφέρουμε στο ψυγείο για μία ώρα μέχρι να σφίξει η ζύμη.
Αφαιρούμε από το σκεύος ένα από τα μπαλάκια ζύμης και το ανοίγουμε σε αλευρωμένη λαδόκολλα με τη βοήθεια ενός πλάστη σε στρογγυλό σχήμα. Το χαράζουμε με ένα μαχαίρι με τη βοήθεια ενός μπολ το οποίο έχουμε γυρίσει ανάποδα και έχουμε τοποθετήσει πάνω στο ζυμάρι πατώντας ελαφρώς σε διαμέτρου 20 εκ. Με ένα πιρούνι τρυπάμε όλη την επιφάνεια τους ζυμαριού πολύ καλά.
Μεταφέρουμε το ζυμάρι σε ένα ταψί του φούρνου που έχουμε στρώσει λαδόκολλα και ψήνουμε για 12-15 λεπτά περίπου. Μόλις είναι έτοιμο το αφαιρούμε από το φούρνο και το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει. Μόλις κρυώσει σπάμε τη ζύμη που υπάρχει εκτός του κύκλου, τη μεταφέρουμε σε ένα μπολ και τη θρυμματίζουμε με τα χέρια μας πολύ καλά.
Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για τα υπόλοιπα μπαλάκια ζύμης.
Βάζουμε ένα κατσαρολάκι σε μέτρια φωτιά, αδειάζουμε το γάλα, τη βανίλια, τη μισή ποσότητα ζάχαρης και τα αφήνουμε να πάρουν μία βράση.
Παράλληλα σε ένα μεγάλο μπολ βάζουμε τους κρόκους, την υπόλοιπη ζάχαρη, το εκχύλισμα βανίλιας, το κόρν φλάουερ και με τη βοήθεια ενός σύρματος χειρός, ανακατεύουμε όλα τα υλικά μέχρι να αφρατέψουν τα αυγά.
Αδειάζουμε σε δόσεις το μείγμα με το γάλα και τη ζάχαρη στο μπολ με τους κρόκους και ανακατεύουμε συνέχεια. Στη συνέχεια αδειάζουμε το περιεχόμενο του μπολ μέσα στο κατσαρολάκι και ανακατεύουμε συνέχεια σε μέτρια φωτιά μέχρι να πήξει η κρέμα.
Μόλις πήξει η κρέμα, αποσύρουμε το κατσαρολάκι από τη φωτιά και το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει εντελώς , καλύπτοντάς το με μεμβράνη η οποία εφάπτεται πάνω στην κρέμα.
Παίρνουμε μία τουρτιέρα ή ένα μεγάλο πιάτο, αδειάζουμε με ένα κουτάλι λίγο από την ποσότητα της κρέμας στον πάτο του σκεύους και τοποθετούμε το πρώτο από τα 12 φύλλα. Στη συνέχεια αδειάζουμε πάνω σε ολόκληρη την επιφάνεια του πρώτου φύλλου λίγο από την κρέμα ώστε να το καλύψει εντελώς. Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία για τα υπόλοιπα 11 φύλλα ζύμης.
Τέλος παίρνουμε τα θρυμματισμένα φύλλα ζύμης και στολίζουμε όλη την επιφάνεια της τούρτας και περιμετρικά. Αφήνουμε την τούρτα στην άκρη για 2 ώρες εκτός ψυγείου, κόβουμε και σερβίρουμε.