Αφήνουμε να κρυώσει το μείγμα πριν προσθέσουμε τις φράουλες, για να μην αλλοιωθεί η γεύση αλλά και το χρώμα τους.
Αν δεν έχουμε θερμόμετρο, βουτάμε ένα κουτάλι μέσα στο μείγμα, το χωρίζουμε στη μέση με το δάχτυλό μας και αν δεν ξαναενωθεί, τότε το παγωτό είναι έτοιμο.