Κόβουμε σε μικρά κυβάκια το μήλο, για να μπορέσει να ψηθεί σωστά και να μη βγάλει πολλή υγρασία.
Είναι πολύ σημαντικό όλα τα υλικά της γέμισης να είναι στην ίδια θερμοκρασία- είτε όλα παγωμένα είτε όλα σε θερμοκρασία δωματίου, έτσι ώστε όταν ψηθεί το cheesecake μας να μην "σπάσει".
Διατηρούμε το cheesecake εκτός ψυγείου, σε δροσερό μέρος.